HR max:172 ( 87%)
Kalorie: 2680 kcal

Pierścień wokół Poznania..

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 29.07.2013 | Komentarze 5

Na starcie rajdu stanęło nas blisko 30 osób. Zanim wyruszyliśmy uczestnicy otrzymali mapy z wyznaczonym szlakiem i kilka wskazówek od organizatora. Pomimo upału jaki w tym dniu doskwierał kolarzom, a momentami termometr w cieniu wskazywał aż 38 stopni, to wszyscy dotrwaliśmy do mety. Wystartowaliśmy o 8:15 i już na samym początku kolarze podzielili się na trzy grupy zależne od prędkości jazdy. Nam przypadło miejsce w drugiej grupie, gdzie tempo nie było najszybsze ale za to atmosfera na trasie była świetna, sporo śmiechu i wygłupów. Gdzieś z początku trasy spotkaliśmy JoannaZygmunta i z3waza majstrujących coś przy rowerze. Trasa "Pierścienia wokół Poznania" przypadła nam bardzo do gustu, prowadziła przez wiele leśnych ścieżek, szutrowych duktów, oczywiście nie obyło się również bez piachu i prowadzenia rowerów. Bardzo spodobał się nam singiel przy jeziorze Lusowskim .Co do samego szlaku, jest jeszcze trochę niedociągnięć, nam udało się 2 razy zgubić trasę przez co dołożyliśmy sobie do dystansu około 10km, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z organizacji rajdu. Zaplanowane były 2 bufety i na końcu posiłek regeneracyjny, dodatkowo pomiędzy bufetami można było uzupełnić sobie wodę w wyznaczonym miejscu. Każdy kto ukończył trasę rajdu otrzymał pamiątkowe koszulki i kilka jeszcze dodatkowych prezentów.

Kategoria 100-200km, wycieczka

JPbike
| 21:03 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Gratki ! Witamy w Drużynie Pierścienia :)
dariakasztan
| 07:22 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Dziękuję, udało się powoli do celu dotrzeć. Fajne tereny tam macie, z pewnością w przyszłym roku to powtórzymy. Pogoda nie sprzyjała, ale dzięki towarzyszom nie odczuwało się tak tego.
Też byłam zaskoczona, pierwszy raz jadąc sobie spokojnie w około poznańskich lasach spotkałam tylu znajomych, szkoda że nie w miejscu gdzie się pogubiliśmy :)
z3waza
| 21:38 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Coraz większy ruch w tych lasach - jedziesz sobie spokojnie na wycieczkę - a tu z naprzeciwka tabuny znajomych :)
MaciejBrace
| 21:18 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Gratulacje, ukończenie rajdu w takich warunkach to nie byle co.
JoannaZygmunta
| 08:54 poniedziałek, 29 lipca 2013 | linkuj Miło było spotkać :) Chłopaki mi poprawiali przerzutkę, bo się coś zatkała. Trasa pierścienia jest bardzo fajna :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobot