Nocny rajd rowerowy na Gontyniec..

Piątek, 21 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 2

Grupa 21 śmiałków zdecydowała się o 23 godzinie wyruszyć na Gontyniec, by uczcić pierwszy dzień lata. Frekwencja z roku na rok coraz większa :).
Stwierdziliśmy, że hitem tego lata jest zapach sprayu przeciw komarom.
Wszyscy byliśmy wypsikani, ale i tak podczas postojów nie szło się od nich odgonić.
Na koniec wjechaliśmy na stok narciarski gdzie widok na Chodzież zapierał dech.
Powrót na miejsce zbiórki, gdzie zorganizowany został grill dla uczestników.
Kategoria 0-50km, wycieczka

z3waza
| 21:45 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Ja tam się tym komarom nie dziwię - nie ma to jak krwisto befsztyk po 24 :)
bestiaheniu
| 08:19 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Podobno zapach cytryny odstrasza komary. Bogaty w tę mądrość wysmarowałem nogi kremem o takim zapachu. Niestety zadziałało odwrotnie do zamierzonego celu i zaatakował mnie cały rój ze zdwojoną siłą. Ogólnie nie polecam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asiet