HR max:180 ( 91%)
HR avg:140 ( 71%)
Kalorie: 1030 kcal

Wspólny trening miłośników kolarstwa "Wjazd na Gontyniec"

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 26.04.2013 | Komentarze 0

Umówieni byliśmy na 17, tempo miało być rekreacyjne, a nie sportowe wiec wybrałam sie półtora godziny wcześniej na swój trening. I to był błąd, bo tempo przynajmniej na samym początku przypominało wyścig (przynajmniej dla mnie, bo reszta to na lajciku jechała). Podjeżdżając na miejsce zbiórki byłam zaskoczona ilością osób, rok temu zebrało się nas 10, a teraz aż 16 i to w większości zawodnicy PRO. Prowadził p. Roman Kołodziejczyk, trasa fajna, 3 razy podjeżdżaliśmy pod szczyt, za każdym razem z innej strony. Na koniec wracaliśmy 7 górkami nad j. Strzeleckie i na miejsce zbiórki by podziękować sobie za wspólny trening i pożegnać się.
aaa, bym zapomniała, na szczycie po pierwszym podjeździe rozdana została koszulka redakcyjna XC-MTB.info, którą tym razem ja zgarnęłam :)
Zdjęcia z treningu znajdziecie na XC-mtb.info

Przewyższenia na 21km wyszły 350m, jak dla mnie całkiem sporo:)