HR max:178 ( 90%)
Kalorie: 689 kcal

Był ogień..

Niedziela, 4 listopada 2012 · dodano: 04.11.2012 | Komentarze 2

Ale mi dziś dali w kość chłopaki, od początku czułam że to ja dziś będę odstawać. Już na początku od tej ostrej jazdy kolka mnie chwyciła, ale zwolnić nie mogłam bo wiedziałam, że wówczas to już w ogóle ich nie dogonię. Za podjazdami nie dali nawet chwili wytchnienia, ledwo podjechałam to już cisnęli ostro do przodu... jak to się mówi: " ostatni odpoczywa w biegu" no i dziś padło na mnie.
Do domu wróciłam to myślałam że z krzesła już nie wstanę, taka wykończona byłam. Popołudniu czekał mnie powrót do Poznania "kochanym" pociągiem, który jak się okazało miał spore opóźnienie i na miejsce docelowe dotarł o godzinę później.
Kategoria 0-50km, trening

dariakasztan
| 14:57 środa, 7 listopada 2012 | linkuj Staram się jeździć jak najwięcej, ale już co raz częściej dopada mnie jesienna depresja anty-rowerowa.
Mam nadzieję, że w tym roku zima będzie krótka, może być nawet mroźna, ale przede wszystkim krótka :)
tommy
| 16:25 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Widzę, że mimo niesprzyjających już okoliczności przyrody nie dajemy jeszcze za wygraną w tym sezonie :) I bardzo pięknie; oby jak najdłużej nie było tych mrozów i innych śniegów :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winal