HR max:179 ( 90%)
Kalorie: 499 kcal

The last time.. Grand Prix w ŁOPUCHOWIE

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 5

Ale to była męczarnia.. Walczyłam całą drogę by nie stanąć gdzieś z boku i rzucić to w cholerę.. W brzuchu mnie ściskało przez całą drogę, co mocniej przycisnęłam to robiło się gorzej.. Początek straszny, wszyscy mi odjeżdżali, na asfalcie zero mocy, czułam że coś jest nie tak, ledwo 33km/h udało mi się wykręcić.. Widziałam jak dwie rywalki wyprzedzają mnie, ale cały czas pozostawały w zasięgu wzroku.. Większość trasy jechałam sama, starałam się dociągnąć do grupy z przodu, gdzie jechała Gośka ale jakoś skutecznie mnie ten wiatr powstrzymywał. Na 20km dojeżdża do mnie Paweł, który dzisiaj też nie czuł się za dobrze. Na asfalt przy mecie wjechałam w grupie 6 zawodników i tak dojechaliśmy już do mety. Trasa płaska, szybka, zabrakło mi podjazdów :) Wydaje mi się że ten kiepski start jest wynikiem zbyt dużej ilości przejechanych km w tym tygodniu, i braku regeneracji po Michałkach, no ale nie ma co narzekać, drugie miejsce to też jest dobry wynik.
Byłam dziś 2, ale wiem że byłoby 3, gdyby nie defekt p. Karoliny na 6km.
To był już ostatni start w tym roku, w generalce u Gogola pierwsze miejsce więc jak na pierwszy sezon startowy jestem bardzo zadowolona z wyników.
Kategoria 0-50km, zawody

tommy
| 18:30 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj I trzymać tak dalej! :) Jeździć tyle ile się da, nie załamywać się chwilami słabości, czerpać garściami wtedy gdy noga "podaje" jak trzeba i okazji do sukcesów będzie coraz więcej! :) Pozdrawiam i trzymam kciuki za następny sezon!
dariakasztan
| 10:00 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj aaa i szczerze dziękuję :)
| 10:00 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Rafał ciągle mnie namawia na Mega, ale nie wiem czy sobie poradzę, nie bardzo uśmiecha mi się pokonywanie dwukrotne tej samej trasy. Jeszcze mam trochę czasu na decyzję i jeżeli będzie to Mega to już wiem, że nie mogę się obijać zimą jak co roku tylko wziąć się do pracy.
z3waza
| 06:38 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Gratuluję i tego startu i całego sezonu. To co w przyszłym roku Mega?
JoannaZygmunta
| 05:53 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Gratki! Bardzo dobrze pojechałaś. Będę głośno oklaskiwać Twój sukces na gali u Gogola w październiku :) Pozdrowienia

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oprzy