HR max:180 ( 91%)
Kalorie: 900 kcal

MTB CUP HERMANÓW 2012

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · dodano: 27.08.2012 | Komentarze 4

Miał być dystans MINI ale w związku z małym defektem roweru Rafała, przez co nie mógł przycisnąć na płaskich odcinkach zdecydowaliśmy się na dystans MEGA, bo więcej podjazdów było. Trochę się obawiałam, bo nigdy jeszcze nie startowałam na takim dystansie, że może nie wytrzymam lub źle rozłożę sobie siły. Na początku bardzo asekuracyjnie jechałam, dużo osób mnie wyprzedziło, rywalka również ale wiedziałam, że mam jeszcze sporo km przed sobą. Myślałam że więcej tracę ale okazało się, że do 10 km jechałam jakieś 200m za prowadzącą Karoliną Dopierałą. Udało się ją wyprzedzić i przez dalszy dystans jechałam juz jako pierwsza, do momentu zjazdu na słynnej trasie XC gdzie zaliczyłam jedną glebę. W piachu więc nic mi się nie stało. W tym momencie zostałam wyprzedzona ale nie na długo. Zdecydowałyśmy się z p. Karoliną na wspólną jazdę po zmianach, a na metę miałyśmy wjechać razem bo i tak jesteśmy w różnych kategoriach. No ale, że końcową część trasy ja już ciągnęłam ostro do mety to p. Karolina postanowiła że puści mnie pierwszą, tracąc do mnie 2 sekundy.
Trasa fajna, odcinek XC w Żerkowie trudny, w większości sprowadzałam rower w obawie przed upadkiem, sekcja z kamieniami- strach w oczach. Ogólnie dosyć sporo piachu, czasami trzeba było poprowadzić rower, ale mimo wszystko było bardzo fajnie.