HR max:165 ( 83%)
Kalorie: 830 kcal

Staram sie...

Wtorek, 31 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 2

Staram się od 2 tygodni pokonywać dłuższe dystanse w terenie. Mam w planach pokonanie dystansu mega na maratonie i jakoś muszę się do tego przygotować. Blado to widzę, chyba zrezygnuje i standardowo wybiorę mini, ale na razie się nie załamuję. Zobaczymy jak będzie bliżej startu. Dziś samotna jazda, kilka podjazdów zdobytych, na końcu zaliczone wszystkie 3 jeziora.
Kategoria 50-100, trening

dariakasztan
| 20:34 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj Sporo się nasłuchałam,jak ciężko jest dojechać do mety na mega, ale skoro Ty mówisz że jest to do ogarnięcia to spróbuje, w końcu masz w tym doświadczenie :)
Dziękuję za wiarę we mnie :)
JoannaZygmunta
| 16:12 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj Kobieto! Już dawno powinnaś jechać mega. Ja dałam radę już z 3 razy. Co prawda zwijali już pomiar czasu i metę ale DNFa jeszcze nie miałam. Przynajmniej nie musiałam długo czekać na wręczanie pucharów ;). A Ty jeździsz jak burza i DASZ radę i jeszcze nie jednej dokopiesz.
Ja w Ciebie wierzę!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem