HR max:178 ( 90%)
Kalorie: 700 kcal

GP Wlkp Wyrzysk...

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 25.06.2012 | Komentarze 7

Kolejna edycja Grand Prix Wlkp w Maratonach MTB odbyła się w Wyrzysku. Trasa super, organizacja super, pogoda i atmosfera również dopisała. Przybyliśmy po godzinie 9 na miejsce startu, szybko załatwiliśmy formalności w biurze zawodów i udaliśmy się po śniadanko do sklepu. Na miejscu spotkaliśmy sporo znajomych rowerzystów, większość z nich wybrała dystans Mini. Czołówka mocno obsadzona. Na starcie ustawiłam się obok p. Karoliny Dopierały i ostatnie minuty rozmawiałyśmy o tym naszym sporcie rowerowym. Jak się okazało na trasie to razem przez większość trasy jechałyśmy, ale to ona wiodła prym. Na każdym zjeździe mocno mi odjeżdżała, za to ja nadrabiałam na podjazdach i tak aż do 33 km się tasowałyśmy,a po którym to ja już odpuściłam. Zupełnie mnie odcięło, nigdy jeszcze nie stosowałam żadnych żeli, batonów energetycznych i napoi innych niżeli woda z magnezem i zastanawiam się czy warto inwestować w to, czy rzeczywiście jest to taki odczuwalny zastrzyk energii.
Ogólnie to jestem mega zadowolona z wczorajszego wyścigu, zajęłam 2 miejsce w kategorii Open, strata wyniosła 1:24. W swojej kategorii zajęłam 1 miejsce :-)
Kilka fotek:

Rozgrzewka

Dekoracja Open dystansu Mini © dariakasztan

Meta

Po przekroczeniu mety, wymiana wrażeń z trasy.
Kategoria 0-50km, zawody

JoannaZygmunta
| 09:44 poniedziałek, 2 lipca 2012 | linkuj tutaj :)

dariakasztan
| 20:01 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj bez przesady, coś tam o mnie skubną i napiszą, a tak z ciekawości o jakim portalu mowa? :)

JoannaZygmunta
| 07:58 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj No Daria! Sławna jesteś! Na wortalach światowych o Tobie piszą .:D Teraz bedę mogła się chwalić: - To moja koleżanka z BS ;)
mrremo
| 22:43 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Znowu zwycięstwo? :P Ciężka praca widzę robi efekt:) Gratulacje :)
Mały sukcesik i jadę na wakację rowerem ;)
JoannaZygmunta
| 06:41 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Widziałam, ale wolę tego nie widzieć bo widać, że słabo się odchudzam ;)
dariakasztan
| 06:27 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Dziękuje za gratulacje i przydatną informacje:)
Właśnie zauważyłam, że na pierwszym zdjęciu także i Ciebie uchwycono ;)
JoannaZygmunta
| 06:09 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Gratki, Gratki dla ZWYCIĘŻCZYNI!!
Żele dają zastrzyk energii. Niesmaczne są bo strasznie słodkie ale bez żela to miała bym większy problem z dojechaniem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egark