HR avg:158 ( 80%)
Kalorie: 720 kcal

MTB Maraton Cup Czerwonak

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 1

Pojawiliśmy się w Owińskach jakoś przed 9 rano. Od razu poszliśmy po numerki, nie było jeszcze kolejki więc sprawnie nam to poszło. Niedługo po Nas przyjechali też nasi znajomi z Chodzieży.Cały tydzień przed zawodami i po Dolsku nie jeździłam na rowerze, ale byłam pozytywnie nastawiona.

Jak zwykle się wygłupiam.

Jakoś pół godziny przed widząc, że już osoby zaczynają się ustawiać w sektorach również to z Rafałem czynimy.

Jak wiadomo miejsca w sektorze nie obowiązują wszystkich, niektóre teamy ustawiają się i tak przed uczestnikami dystansu mini.

Po chwili ruszamy, już przy samym starcie należało uważać, gdyż z lewej strony było sporo piachu i niektórzy zaliczali już tutaj swoje pierwsze gleby.

Trasa bardzo fajna, dwa razy podjeżdżaliśmy na Dziewiczą górę. Zjazd killerem robił wrażenie. Koniecznie muszę podziękować zawodnikowi z Taris Puszczykowo za współprace, ciągnęliśmy razem większą część trasy. Dzięki Łukasz :)
Tu już na mecie:
Podsumowując byłam 2 w open i w swojej kategorii. Zwyciężyła dziewczyna, z którą tydzień temu mnie się udało zwyciężyć. Dziś była lepsza :)