HR avg:168 ( 85%)
Kalorie: 720 kcal

GP WLKP DOLSK..

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 1

Pierwszy maraton cyklu GP. Rano pobudka o 5:30, wyjazd o 6:30 a na miejscu coś po 8:30. Od razu poszliśmy odebrać numery startowe, całe szczęście byliśmy na tyle wcześnie że kolejka nas ominęła. A wyglądała ona tak:
maraton mtb © dariakasztan

Przez te kolejki chętnych, chcących wystartować w dzisiejszym maratonie start został opóźniony o pół godziny. Godzinkę przed zaczęliśmy się z Rafalem rozgrzewać
i po starcie dystansu Mega ustawiliśmy się na starcie, gdzieś w okolicy połowy stawki. Wybiła godzina 11:30 i wyruszyliśmy w trasę.

Ustawienie na starcie

start

Mocne tempo kolarze z przodu nadali już na starcie honorowym. Z przodu miałam jedną zawodniczkę z klubu Marek Konwa Team, którą starałam się nie stracić z zasięgu wzroku. Po chwili wyprzedziła mnie także dziewczyna z drużyny Orzeł Lipno i to z nią jechałyśmy przez większość trasy ciągle się mijając. Widząc na liczniku, że mija już 36 km, zerwałam tempo i wyprzedziłam kilku zawodników w tym moje dwie rywalki z przodu. Myślałam że czeka mnie już tylko finisz, gdyż trasa miała mieć 36 km, a okazało się iż miała 42km. Nie udało mi się dotrzymać tempa i blisko przed metą zostałam wyprzedzona. Jestem z siebie dumna, jak na razie był to dla mnie najcięższy maraton, bo płaski i od początku trzeba było ostro cisnąć na pedały by utrzymać się w czołówce kobiet.

Podsumowując

w kategorii K-2 zajęłam 3 miejsce tracąc do 2 zawodniczki 7sekund a do pierwszej 12sekundu.

w kategorii kobiet open zajęłam 4 miejsce a do zwyciężczyni dystansu straciłam 7minut i 40sek. Była poza zasięgiem.