BINDUGA MTB MARATON

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 16.07.2015 | Komentarze 1

Wszystko szło idealnie, czułam dziś moc, na pierwszym okrążeniu udało mi się utrzymać tempo  w mocnej grupie. Niestety przed pierwszym pomiarem czasu łańcuch przy zmianie przełożenia na duży blat porządnie zaciągnął i zakleszczył się między ramą a korbą . Nie szło tego wyszarpnąć, więc trzeba było rozpiąć łańcuch i delikatnie wyjąć go. Po spięciu wsiadając na rower zerwałam spinkę, przypuszczam że w tym ferworze źle została zapięta. Na nowo trzeba było rozpiąć łańcuch i zmienić spinkę.Dobre 10 min straciłam na tej awarii, gdyby nie to że Łukasz się zatrzymał to sama bym chyba z pół godz straciła. Ruszyliśmy mocnym tempem, nogi piekły od postoju ale motywacja nadal była by powalczyć o dobre miejsce. Niestety wyprzedzając z końca stawki wiele osób mnie blokowało mimo, że prosiłam o możliwość wyprzedzenia. Na jakieś 10 km przed metą jadę już na 3 pozycji open kobiet, lecz niestety chwilę przed przejazdem przez rzeczkę ponownie łańcuch zaciągnął, próbowałam wyszarpnąć lecz tym razem czekał mnie spacer do mety. Ostatnie 3-4km pokonałam idąc-biegnąc. Na tym odcinku wyprzedzają mnie 3 kobiety, w tym jedna z mojej kategorii przed samą metą.
POdsumowując: jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej dyspozycji, po Mosinie trochę skrzydła mi opadły..
Zajęłam 3 m. wśród K2, a 7 open.