HR max:171 ( 86%)
Kalorie: 201 kcal

Zawody w Połczynie Zdroju

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 05.05.2015 | Komentarze 2

Dotarliśmy chwilę po 8 do Połczyna. Szybko wszystkie formalności załatwiliśmy i poszliśmy powoli szykować się do startu.
Trasa dłuższa o 10 km jak w zeszłym roku więc wiedziałam co mnie czeka. Przejechałam maraton bez szarżowania, spokojnie, wręcz bardzo spokojnie. Obiecałam, że pojadę dziś z Łukaszem, a że on jechał ze złamanym żebrem to wiedziałam że nie będziemy szybko jechać. Cały dystans prowadziłam, ale po każdym podjeździe stałam i czekałam na Niego. Sam chciał na 5 km zawrócić żeby mnie już nie spowalniać, ale wynik dziś był najważniejszy. Wiele razy to On mi pomógł gdzieś na trasie, więc dziś była moja kolej. Kilka razy na trasie staliśmy bo łapały go skurcze w uda i musiał odpocząć. Zdziwiłam się na mecie, że nie byliśmy ostatni :) Na maraton miałam uszykowane 7 żeli, ale przez całą trasę zjadłam tylko 2 żele i 1 batonika musli. Po tętnie średnim także widać, że jechaliśmy bardziej wycieczkowo jak wyścigowo.
Byłam 1 i jedyną kobietą wśród amatorów na tym dystansie.