Kalorie: 1350 kcal
Rower:Szoszona

Samotnie po szosie...

Środa, 22 kwietnia 2015 · dodano: 24.04.2015 | Komentarze 4

Pogoda dziś zapowiadała się idealnie by wybrać się na trening szosowy. Praktycznie zero wiatru, słoneczko świeciło i wkońcu na tyle ciepło aby wyjechać na króciaka.
Pogubilam sie troche w Czarnkowie, potem chciałam z Lubasza skrótem pojechać na Hutę ale po paru km okazało się że nie ma dalej drogi asfaltowej i musiałam się cofnąć.
Trasa:

Rynek w Czarnkowie:

Skocznia narciarska w Czarnkowie:

Jezioro w Lubaszu:
Kategoria wycieczka

dariakasztan
| 18:51 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj I nawet dość szybko pokonałeś ten zjazd. Podziwiam za odwagę :)
JPbike
| 17:13 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Ano, powiem Ci że w górach są bardziej hardcorowe zjazdy :)
Aha, przypomniało mi się że w maju 2011 nagraliśmy filmik - jest tutaj :)
dariakasztan
| 14:21 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj SZACUN !! :) jak kiedyś stałam na samej górze skoczni i spojrzałam w dół to zrezygnowałam z tego pomysłu.
JPbike
| 19:34 piątek, 24 kwietnia 2015 | linkuj Zjechałaś kiedykolwiek po rozbiegu i buli tamtej skoczni ? Ja tak :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa naspo