Kalorie: 1240 kcal

Objazd trasy treningu organizowanego przez BTS w dniu 22 marca

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 16.03.2015 | Komentarze 0

Umówiliśmy się na molo, przybyła całkiem spora grupa osób: Paweł, Rafał, Dawid, Maciej, Łukasz, Rafał, Filip, Mateusz, Piotr i ja. Na początku kilka postojów, niektórzy po raz 1 na rowerze siedzieli w tym roku i ich rowery niebyły w 100% sprawne. Z każdym kilometrem było nas coraz mniej, niektórzy poimprezowi, więc już przed pierwszym wjazdem na Wrocławską się rozdzieliliśmy na dwie grupy. My (Paweł, Rafał, Mateusz, Filip, Piotr, Łukasz) podjechaliśmy Wrocławską z dwóch stron a następnie podążyliśmy na Gontyniec, kiedy to reszta pojechała prosto na Gontyniec. Tutaj większość postanawia skrócić trasę ze względu na swoją niedyspozycje. My podążamy dalej na mini Gontyniec. Chłopaki zaczęli nadawać za mocne tempo więc musiałam ich lekko przystopować, tym tempem do końca treningu bym nie dotrwała. Przed ostatnim wjazdem na Gontyniec (kablami) została nas już tylko czwórka i tym składem pokonaliśmy w pełni całą trasę.
Trasa treningu będzie wynosiła jakieś 47km ale naprawdę można się zmęczyć. Omijamy stok narciarski a dla mnie to najciekawszy punkt wszystkich treningów, widok na Chodzież rekompensuje cały wysiłek włożony w wjazd na szczyt.

Zapraszam 22 marca do CHODZIEŻY !!
Link do wydarzenia:
Czas przejazdu tej trasy to jakieś 3-4 h ale po treningu zapraszamy na pizze i "napoje izotoniczne" ;)