HR max:180 ( 91%)
Kalorie: 1080 kcal

Poznań Bike Challenge

Sobota, 13 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 2

Pierwszy mój start na szosie, trochę asekuracyjnie żeby nie uczestniczyć w żadnej kraksie a tych na trasie sporo. Jednej ledwo uniknęłam przez to jak niektórzy rzucali butelkami pod koła. Tempo w peletonie spokojne, czasem musiałam nadganiać gdy grupy się rozrywały żeby nie zostać w tyle. Cały czas czarowanie w peletonie, na zjazdach hamowanie, pod górę wolno, ale bałam się przedrzeć na przód, bo co chwile ktoś leżał. Najlepszy był piesek który postanowić przejść sobie na drugą stronę w połowie peletonu. Na 5 km przed metą komuś opona wybuchła, choć najbardziej stresująca sytuacja była już na ostatniej prostej kiedy wszyscy się rozpędzali a dwóch kolarzy szczepiło się kierownicami tuż obok mnie.
Start udany, jestem zadowolona i szczęśliwa, że udało się cało dotrzeć do mety wszystkim z Teamu. Wyniki dobry, ale na treningach z chłopakami bywałam bardziej zmęczona jak dziś. Organizacja zawodów dobra, jedyny minus to za długi czas oczekiwania na wyniki.