HR max:175 ( 88%)

BikeCross Maraton Wałcz

Niedziela, 24 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 2

2 open wśród kobiet na dystansie mega
Jak ja nie lubię tej trasy, przyjechałam do Wałcza z nastawieniem, że dzisiaj zrobię sobie trening a odpuszczę ściganie. Na początku jechałam spokojnie z tyłu z reszta kobiet, potem wyprzedziłam je pod górę i jechałam z Piotrem z teamu. Chciałam mu pomóc w celu jaki sobie założył na ten maraton, ale niestety na 2 kółku rozwalił cała korbę . Dalej dojechałam do Łukasza który zerwał łańcuch, poczekałam i pomogłam mu, bo On jak zawsze bez narzędzi jeździ. Po jakims czasie doszły do nas 2 kobiety i przyspieszyłam, ciągnąc je do mety.
Kategoria 50-100, trening, zawody

JoannaZygmunta
| 10:06 poniedziałek, 25 sierpnia 2014 | linkuj Jesteś niesamowita - " E! tak sobie jeździłam od jednego do drugiego a potem sobie pojechałam do mety" żeby to wiedziały te co cię goniły i dogonić nie mogły. Załamka z ich strony , he he
daVe
| 09:42 poniedziałek, 25 sierpnia 2014 | linkuj Pozdrowienia od ciągle mijanego na trasie Goggla ;) Mimo, że treningowo, to ładnie pojechałaś - gratuluję!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczyc