h km/h:

Załamka..

Piątek, 23 maja 2014 · dodano: 24.05.2014 | Komentarze 3

Ledwo wczoraj skończyłam brać jeden antybiotyk, to od dzisiaj zaczęłam kolejny. Budząc się rano poczułam ból w gardle, diagnoza ropne zapalenie migdałków, angina  :( .. Lekarz zapisał mi podwójną dawkę antybiotyków i twierdzi, że będę bardzo osłabiona przez co nie dam rady wystartować w mistrzostwach wlkp w Złotowie, ale ja wiem że dam radę, może nie na podium ale trasę przejadę!

Po tej diagnozie pojechałam rowerkiem na "mój koniec świata".

dariakasztan
| 07:35 niedziela, 25 maja 2014 | linkuj Dziękuję za miłe słowa otuchy..
JoannaZygmunta
| 19:35 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Zdrówka.
Podkuruj się. Po antybiotykach będziesz na 100 % słabsza ale i tak mocniejsza od reszty bab ;)
alouette
| 18:27 sobota, 24 maja 2014 | linkuj Dobrze znam ten ból, w zeszłym roku zachorowałam trzy razy na anginę w ciągu zaledwie trzech miesięcy;/ Pracuję z małymi dziećmi, więc przy intensywnym wysiłku jestem dość osłabiona, a wtedy łatwo mogę załapać od nich różne wirusy. W tym roku choruję prawie cały czas na zatoki i co miesiąc muszę się męczyć, co strasznie rozwala mi plan treningowy. Trzeba naprawdę dużo samozaparcia, żeby odrabiać ciągle straconą formę po takich choróbskach, ale co nas nie zabije to nas wzmocni:) Trzymam kciuki za wyścig i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Powodzenia:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa omemw