HR max:126 ( 63%)
HR avg:171 ( 86%)
Kalorie: 587 kcal

Ostatni wyjazd tego roku..

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 1

Kilka zdjęć z trasy przy okazji zrobiłam:
Wpierw podjeżdżałam pod stok narciarski, widok od dołu, po lewej stronie orczyk.

Zdjęcie zrobione z tego samego miejsca tylko w stronę centrum Chodzieży, w oddali można dostrzec Kościół.

Dwa zdjęcia wykonane już na samym szczycie stoku.

i mój cień :)

Na szczycie Gontyńca. Jakość zdjęć nie powala ;)

Dziś z Gontyńca zjeżdżałam nowo poznanym szlakiem gdzie ekipa Downhillowa zrobiła sobie własny tor. Jestem pod wrażeniem pracy jaką włożyli w przygotowanie tego toru. Już wiem gdzie mogę trenować technikę ;)

Po przejechaniu (jak ciota) toru omijając każdą przeszkodę podążyłam ponownie na Gontyniec, tym razem szlakiem za wieżą. podjazd wygląda tak:

a to jeszcze nie połowa podjazdu.

Na podjeździe jest sporo gałęzi, liści które teraz ciężko pokonać. Mnie ostatnio się nie udaje tutaj podjechać bez pieszej wycieczki w połowie.

Wracałam już siedmioma górkami, tutaj już mi sie nie chciało zatrzymywać i robić zdjęć bo wolałam się skupić na jeździe.