HR max:181 ( 91%)
HR avg:159 ( 80%)
Kalorie: 1980 kcal

Michałki Wieleń Jubileuszowa 10 Edycja..

Sobota, 14 września 2013 · dodano: 16.09.2013 | Komentarze 3

Mój debiut na dystansie Giga..
Do Wielenia dotarliśmy bezproblemowo, po drodze deszcz padał więc nastawienie trochę oklapło. Szybko załatwiliśmy formalności w biurze zawodów i rozpoczęliśmy przygotowania do startu. Krótka rozgrzewka i stanęłam w 1 sektorze, Rafał, który zadeklarował się by przejechać ten dystans ze mną stał gdzieś w połowie stawki. Wystartowaliśmy równo o 10, ale już po 500m mieliśmy krótką przerwę na przejeździe kolejowym czekając na jadący pociąg. Na asfalcie szybko i nerwowo. Rafał dogonił mnie jakoś przed rozjazdem. Początkowe 20 km strasznie źle mi się jechało, tętno bardzo wysokie a tempo jazdy wolne. Ściskało mnie w żołądku, wydaje mi się że przez zbyt mocno zaciśnięty pulsometr. Całą drogę jechałam w towarzystwie Rafała, ale już po 30km miałam dość tej jazdy i wolałam by sam sobie jechał, dobrze, większość trasy nikt nie jechał z nami i nie słyszał naszej kłótni. Trasa mocno interwałowa, sporo dołów, piachu, błotko też się znalazło, ale wszystko w miarę przejezdne. Od początku jechałam spokojnie, w końcu to moje pierwsze Giga więc priorytetem było przejechać całość. Gdzieś koło 70km na podjeździe mijamy p. Jacka Głowackiego, który zdziwiony, tempem jazdy zażartował: "Czy Wy dopiero wystartowaliście?". Od tego momentu całkiem dobrze się jechało, wyprzedziliśmy z 5-6 osób. Na 80 km dogonił nas zawodnik, który po raz pierwszy zadebiutował na zawodach i wybrał od razu dystans Giga. Byłam pełna podziwu. Na szutrze pędziliśmy ponad 30km/h aż do samego kartofliska, gdzie już moje tempo jazdy spadło. Na stadionie zauważyłam, że zegar jeszcze nie przekroczył 5h, więc przyspieszyłam by zmieścić się w tym czasie . Udało się! Poszło lepiej jak się spodziewałam, założenia były takie by wjechać na metę między 5 a 5.5h. Jestem zadowolona z wyniku,a w przyszłym roku będę starała się poprawić ten wynik :)