HR max:182 ( 92%)
Kalorie: 1100 kcal

GP Wlkp Wałcz

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 26.08.2013 | Komentarze 3

Fajna, spokojna jazda w towarzystwie Mariusza. Za górkami chwile poczekałam na asfaltach trochę podciągnęłam, ogólnie piwo na mecie zadziałało motywująco. Przyjemnie się jechało, trochę pogadaliśmy, bez spinania się i zapierniczania. Na trasie sporo piachu, ale to nie było żadne zaskoczenie. 2 strome podjazdy: na Bukową górę udało się raz wjechać, ale na tą drugą piach i spora liczba osób prowadząca rowery nie wpłynęła na mnie motywująco.

2 open wśród kobiet, wątpię że dogoniłabym Martę gdybym nawet dała z siebie wszystko. Dziś to był bez wątpienia jej dzień :)

Ostatnio chyba mam zniżkę formy, wydaje mi się że za dużo jeżdżę, za mało mam odpoczynku, no i dieta też kiepska, ale w sumie zależy mi na tej przyjemności jaką czerpie z jazdy. Pod górki podjadę, na prostej daje rade ale to już nie to samo co 1.5 miesiąca temu.

Pawełek na pierwszym planie, z boku Filip a na drugim ja :)

Kategoria 50-100, trening, zawody

dariakasztan
| 20:42 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Mario -> Jaki tam pasożyt.. Mnie się na prawdę przyjemnie jechało w Twoim towarzystwie. Zawsze we dwoje raźniej.. No i gratuluje najlepszego wyniku w sezonie :)

Joanna -> Dziękuję i również gratuluję miejsca na podium :)
Mario | 17:41 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki Daria...w sumie głupio mi było jechać tak na kole jak pasożyt, ale moja kondycja nie pozwala na więcej. Dzięki Tobie zrobiłem najlepszy wynik w sezonie.
JoannaZygmunta
| 13:24 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj Gratuluję :) Mi się tez podobało.
Co za zniżka formy! 2 open oj! oj! Bardzo bym chciała być w takiej "zniżce formy" choc tez byłam 2 open tyle, ze od końca ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zogad