HR max:175 ( 88%)
Kalorie: 860 kcal

Pod górki...

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 23.08.2013 | Komentarze 1

Umówiliśmy się dziś z Pawełkiem na molo. Zaplanowaliśmy sobie na dzisiejszy trening same podjazdy. Rozpoczęliśmy od stoku narciarskiego. Stromo ale zawsze podjezdnie. Następnie objechaliśmy jedno pełne okrążenie trasy XC przy jeziorze strzeleckim. W końcu udało mi się ją pokonać bez zsiadania. Pomknęliśmy na Gontyniec, długim piaszczystym podjazdem, który ostatecznie wyjeżdża na "chory asfalt" a stamtąd już czerwonym szlakiem na szczyt. Zjechaliśmy szlakiem za wieżą w stronę mini gontyńca. Tam zawróciliśmy i drugi raz atakowaliśmy Gontyniec tym razem piaskowym podjazdem. I tu udało nam się po raz pierwszy w tym sezonie podjechać go w całości!! zjechaliśmy ścieżką wiodącą na górę Wrocławską, którą też podjechaliśmy. Następnie zjazd z Wrocławskiej i trasą na około znowu wjeżdżaliśmy na nią. Po tym ostatnim podjeździe wracaliśmy w stronę domu trasą skandii. Na koniec jeszcze odprowadziłam Pawełka do Strzelec i powoli w tempie żółwiczym wróciłam do domku. Nogi przez cały dzień mnie bolały :/